Direktlänk till inlägg 23 september 2008

månadens sista

Av Sara - 23 september 2008 03:25



-ja mina vänner...detta ser ut att vara denna

månads sista nattblogg för min del. Imorgon(onsdag) börjar

jag jobba dagtid, för omväxlingens skull....Blir nog bra.

Och faster Malin ska underhålla Emlan på förmiddagen =)

Men hur det ser ut med jobb den kommande månaden, vet jag 

fortfarande inte. Lite småjobbigt, kan jag tycka. Men jag är ju

van, hehe.  Nu sitter jag här, ensam ful, och längtar hem till

Emmy och C...och till en dusch och en skön säng.

Lade fram kläder till Emmy, innan jag åkte igårkväll.

Packade skötväskan, plockade undan tvätten och diskade.

Försöker att öka på min status som mamma och "hemmafru"

som ni märker =P


Har inte orkat ladda upp några nya bilder på ett tag.

Dels pga sömnbrist och dels på grund av att jag fortfarande

inte kommer så där jättebra överens med min nya mobil....

Har inte hunnit lära mig alla menyer och funktioner.

Hm..ett ålderstecken kanske? *s*


Mitt i all stress, har jag faktiskt glömt bort att jag är L E D I G

i helgen...Plus att man fått lön då också! Nice =)

Fast nu ska vi ju lämna in bilen på service till veckan, så

då blir man väl fattig igen =/

Fick iaf. ett erbjudande från Volvo idag. Om man lämnade in sin

bil för service eller reparation, så fick man en middag för 2

på Brandstation(värde 600:-) Det lät ju bra.


Nu fryser jag, så nu måste jag arbeta mig varm.

Snart bara 3 timmar kvar. I gårmorse var jag tvungen att

skrapa rutorna på bilen då jag skulle åka hem...Brrrr....

Men på dagen(då jag sov) var det finväder minsann. Så passande./S



 
 
malin

malin

23 september 2008 10:18

Nu ligger du och sover..skönt..=) Ja, vi får komma förbi nån dag och käka och umgås, kanske spela tp? Hinner inte denna vecka men nästa vecka kanske?? =)

Hörs senare/kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Maija

Maija

23 september 2008 13:57

ne de är ju så med oss extra jobbare, vet aldrig hur mkt vi får jobba per vecka eller månad!! Min vecka ser ut som följande, fira en kompis som fyllt 25 imorn, åka till nolby på torsdag då mamma och pappa ska fira min födelsedag eftersom de är borta när jag fyller... på fre ska jag stäääääda! sen ska jag ha ljusparty, lördag fyller jag år och de blir jobb både då och på söndag!! läste att di va ledig i helgen också!! Hoppas verkligen att de blir lika fint väder som de va denna helg. Kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Maija

Maija

23 september 2008 18:15

glömde ju kommentera den fina sidan också... lite nya ljusare färger, me like!! :) inte så dystert liksom :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards