Direktlänk till inlägg 23 september 2009

nu och då

Av Sara - 23 september 2009 11:56



Jag har bytt kroglivet mot hemmamys

                  shopping mot blöjbyten

                  dyra hudkrämer mot Idominsalva

                  sena nätter mot morgonens barnprogram

                  café-besök mot BVC-kontroller

                  impulsköp mot storhandling

                  busskort mot kombi

                  slösurfning mot amning

                  RedBull-drinkar mot korv och makaroner

                  ........Och det är värt varenda minut! <3


nu:


puss      mammaemmy  

mammaPhilip  

                 


då:

ydtfj   jag  

  



 
 
Tony

Tony

23 september 2009 16:01

ja jag är bara nöjd jag ;) Puss

http://adicto.blogg.se

 
malin

malin

23 september 2009 17:29

Ja och nu har du 2 underbara barn och sambo och jag har 2 underbara brorsbarn. =)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
malin

malin

24 september 2009 14:01

Ja du måste komma ner och shoppa i massor. =) minst 2 ggr hehe =)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards