Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Glad Påsk

Av Sara - 3 april 2010 11:43

Glad Påsk!


Vi är hemma och myser.

Mina föräldrar är på Gran Canaria, och Christians

föräldrar har åkt till Norge, så vi har ingen att

åka och hälsa på =P Men det går bra det med.

Lugnt och skönt *L*

Och på måndag ska jag jobba igen. Blir lite helgOB då,

så det känns bra. Fast helst jobbar jag ju natt. Älskar nattjobb!! =)

*

Nu efter helgen ska jag köra igång m. träningen på allvar.

Försöka sluta äta en massa skräp, börja ta mina vitaminer

och ALAtabletter samt testa att dricka lite protein..Får se hur det går.

Behöver blir starkare i rygg, armar och axlar..ja i hela kroppen iofs.

På onsdag ska jag även till läkaren och ta mer prover.....

*

återkommer





 
 
eleonor

eleonor

3 april 2010 19:36

Vad är det för prover du ska ta??

http://ellastrandell.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards