Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

countdown

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud.


En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på

riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och Fille, 3 födelsedagar

i augusti...; 8 aug: Emmy 3år, 13 aug: Philip 1 år och 17 aug: me,

myself and I fyller hela 30(!) år. Sjukt är vad det är =P


Önskelistor:


Emmy: Presentkort på HM, Lindex,Polarn & Pyret..

                alt. kläder i storlek 104, böcker, spel, pussel,cykelhjälm

               


Philip: bilbarnstol, presentkort på HM, KappAhl eller Polarn & Pyret..

              alt. kläder i storlek 86 eller 92, böcker..


Jag: pengar till tatuering, presentkort på BirstaCity..Smink "Färg"


Såå..tack på förhand ;P

*

*


 
 
Tony

Tony

5 juni 2010 14:16

Furuvik är mysigt =)) Följer med jag! HAHA ... flygande mattan och berg-och-dalbana :D Sockervadd, illamående och chokladhjul :D

http://adicto.blogg.se

 
malin

malin

13 juni 2010 18:57

tack, men jag kände mig inte så fin, bara väldigt blek..=)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malin

14 juni 2010 23:01

Nä vi hade elever från Toni&Guy skolan, så dem fixade allas hår, så det var kanon! Tack, tack, blev ganska nöjd, ska bli roligt och få dem riktiga bilderna sen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 25 maj 2010 22:43

Oj...återigen en babyboom på G eller? Jag har iaf ett gäng vänner och bekanta som väntar bebis i år.. Det är så kul =) Även om jag själv inte alls har någon längtan efter ännu en graviditet eller en till bebis, så blir man ju alldeles varm i ...

Ovido - Quiz & Flashcards