Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo.

Jag var: aldrig hungrig

                alltid frusen

                sällan glad

                 orkeslös och tom på energi....



       


Efter att ha gått upp nästan 8 kilo i vikt mår jag mycket bättre, känner mig piggare, starkare, plus att jag äntligen hittat en rolig hobby =)


           

 
Av Sara - 25 juli 2011 02:01




Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)


Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3

Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.


Jag kommer fortfarande att skriva om mig, min familj etc. , men också en hel del om just träning. Sedan slutet av januari i år tränar jag 4-5 ggr i veckan, och redan efter 4 månader hade jag gått upp 8 kilo! Just viktuppgången och det faktum hur man faktiskt kan förändra/forma sin kropp gjorde att jag fastnade för styrketräningen på allvar! =) Så här är jag nu...8 kilo tyngre, men fortfarande med ett sockerberoende som jag ska försöka arbeta med.

Efter 2 graviditeter och en massa godis, kommer det att ta ett tag innan jag når mitt mål. Men det viktigaste är att jag är på väg, och mår bra =)


.............

Ovido - Quiz & Flashcards