Alla inlägg under februari 2008

Av Sara - 29 februari 2008 20:44

...Men först några bilder. 

jag och C på juldagen i år..Då vi hade varit förlovade i 1 år =)



Och här är jag och M mitt uppe i nått mycket viktigt samtal ang. våra mobiler..haha


Nu får det vara nog med bilder för idag..Nu ska vi sätta oss och kika på bröllopssidor, för att få lite ideér *L* Sedan blir det till att toksova!

Go´natt på Er.

Av Sara - 29 februari 2008 19:56



Idag har jag sprungit på stan m. M. Hon shoppade en massa fina grejor, medan jag köpte rakblad, emla-kräm och mat..haha.

Var även in på MakeUpStore och skulle kolla på nagellack. Min trevliga granne jobbar där, och rätt som det är kommer hon fram och håller fram en liten burk..Med eyedust! Den jag letat så länge..den som utgått ur sortimentet!

Hon ger mig faktiskt ögonskuggan, och plötsligt blir hon världens bästa granne, och jag blir världens lyckligaste ägare av:


Gud vad jag längtar till Stockholm nu! Fick verkligen lägga band på mig för att jag inte skulle handla nått idag då vi var på stan. ;)

Ikväll blir det lugnt..Jobbar 7.30-17.00 imorgon, och den ännu härligare tiden 6.45-16.00 på söndag...Men det funkar!

Föresten så överraskade jag C med att sätta ett egenhändigt komponerat kort(ja jag VET..rätt löjligt, men men..) på vardagsrumsbordet, som han kunde läsa då han kom hem tidigt imorse.

Vaknade av att han stod vid sängkanten, och svarade ja på mitt nedpräntade frieri =)



Av Sara - 28 februari 2008 20:12

Min snygga svägerska och Emmy:


Dagens Emmy-bild:



 <----KÄRLEK



 Min blivande ;) 





Blir en tidig kväll för mig ikväll...Mycket som ska hinnas med imorgon, innan helgjobb och sånt.

Återkommer imorgon. Herrå! =)


Av Sara - 28 februari 2008 18:25

A och jag käkade kebabtallrik till lunch..gott! Ett tag efter att hon gått, kom Emlans farmor hit. Jag gick och handlade barnmat och lite annat nödvändigt, samt en varsin kycklingsallad till oss båda. Fr.o.m imorgon är det slut på hämtmat för min del !! =P

 


C ringde nyss. Han var i Helsingborg, och trodde att han skulle vara hemma tidigt i morgonbitti nån gång. Em ligger och sover redan. Och jag sitter här med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på..

Imorgon ska jag på FK iaf..städa, plugga och tvätta.

På lördag och söndag ska jag jobba.

Dagarna går så förbannat fort ju!


later!



Av Sara - 28 februari 2008 07:58

Bara jag och "Minime" hemma..Vaknade strax innan 7, för omväxlingens skull *s*

Nu har E fått sin morgongröt, och snart kommer A hit och dricker kaffe. Det är hennes karl som C åker med till Tyskland btw. Så vi är gräsänkor för ett dygn eller så..haha.

Ingen skola idag alltså..lite synd, men har jag tur kommer Emlans farmor hit en sväng, så jag får lite gjort. Om inte annat får jag plugga i helgen.


to be continued..(töntSara)

Av Sara - 27 februari 2008 22:17

Har på tok för lite bilder i min blogg


Här är Emmy, som håller på att "prata" för fullt, haha


Och den här tycker jag är skitrolig:


Har ju skrivit lite om ett ev. frieri..hm..typ. Hittade iaf några ringar som verkligen skulle passa på mitt lilla finger ;)


Av Sara - 27 februari 2008 19:25

Somnade ifrån allt, då jag skulle skriva härom dagen. Skulle natta E, och slocknade själv strax efteråt..haha.


Pengarna har kommit, jag är nyklippt, och tågbiljetterna till Stockholm är bokade =) Jag har tagit itu med lite saker, och ska plugga imorgon och i helgen.Känns som om jag har lite flow för en gångs skull..och det är inte fy skam!  C åker till Tyskland ikväll, och kommer hem igen imorgonnatt nångång. Och på tisdag nästa vecka åker jag och shoppar!!

Jag ska köpa:

jeans (2 par)

smink (ögonskugga,nagellack etc.)

tröjor

ev. en vårjacka

en jeanskjol

skor

en väska

....och det är säkert nått mer jag "bara måste ha" då jag väl är där ;)


Em har somnat nu, och jag sitter och sörplar RedBull m. Tranbärsjuice.







Av Sara - 26 februari 2008 09:06

Titeln syftar inte på mig, utan på vädret.. Fast det känns lite bättre idag iaf. Fick FK-pengarna idag, och imorgon kommer lönen..Inte mycket, men ändå. =)


Emmy ligger och vrålar i babygymmet..Hon är nog sur för att Bamse, Skalman och KattenJansson inte sagt ett ord till henne på hela 6,5 månader..haha.

C står i duschen, och snart är det min tur. Ska försöka hitta på nått sedan..Kanske Birsta...kanske en promenad..NÅT iallafall. *L*

Avlägger rapport senare..

Ovido - Quiz & Flashcards