Direktlänk till inlägg 12 november 2009

to much

Av Sara - 12 november 2009 22:01



Dagen idag har bara varit för mycket!

Massor med info fr. tjejen på Alnö. Superbra,

men man fick sig en tankeställare ang. resan.

Hur ska vi göra med Philip?!

Hon vi pratade med idag, rekommenderade att INTE

ta med honomö...hm...Vad göra? :

Ska man släpa med honom till USA eller ej?

Jobbigt m. tanke på den långa restiden, tidsskillnaden,

C´s operation, vistelsen på patienthotellet etc. etc.

Men stannar han hemma måste han ju sluta ammas,

börja med ersättning mm. Och vi blir ju trots allt borta

i ca 2 veckor =/ Mammas lillhjärta <3 Han är ju så liten

ännu, och jag har verkligen svårt att tänka mig att vara

borta från honom så länge. Men det är fortf. en massa

saker som måste kollas upp innan, så än vet vi inte hur

det blir...


Sedan fick jag skjutsa C till tandläkaren för en

akuttid. Och jag har varit trött, frusit och haft

huvudvärk mest hela dagen. Allergisk är jag

också. INTE en bra dag alltså.


Imorgon åker lilla Emlan till mm & mf.

Jag och Malin ska gå och se Takida på kvällen

och Christian, Micke och Philip ska ha spelkväll =)

Hoppas alltså på en bättre dag imorgon.

Godnatt. /S

 
 
Lotta

Lotta

13 november 2009 09:57

Varför tyckte dom inte att han skulle följa med? Han är ju ändå så pass liten så han är ganska "lätt" och bara hänger med i det man gör. Skulle nästan tippa på att han kanske sover en bra del av restiden oxå. Fast iom svininfl och så kanske det kan vara mer riskabelt, jag vet inte. Helammar du nu eller får han ersättning oxå?

På tisdag blir det tatuering! Återkommer väl med tid, men antar att dom vill sätta igång på förmiddagen =)

http://www.ecin.blogg.se

 
Lotta

Lotta

13 november 2009 12:46

Hej igen =)
Brorsan tyckte det var bättre att köra vid kanske 15 när jag slutat. Så nån kan vara lite med Ilja annars måste han hålla på och pausa hela tiden =)

http://ecin.blogg.se

 
Lotta

Lotta

14 november 2009 07:18

Förresten, hur ska ni göra med vaccination till Emmy? Och ska du ta?

http://www.ecin.blogg.se

 
jess

jess

16 november 2009 12:17

attans att jag missade dig på takida rå , vore skoj att träffa dig igen!

http://www.theshedevil.blogg.se

 
jess

jess

16 november 2009 15:52

nee jag är nästan aldrig ute, det va över ett år sedan sist jag va ut

http://www.theshedevil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards