Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Takida

Av Sara - 14 november 2009 15:21



ja, igår var jag och Malin och kikade på Takidas turnépremiär

på Sporthallen. Bandet var kanon, men lokalen var aningen trist

för en sådan spelning kan jag tycka...

Hursom helst var det kul att "komma ut lite" =)


Nu har jag nyss gjort iordning "Det goda" som jag och C ska

käka då vi kollar på "Supernatural" och FlashForward" ikväll.

C har marinerat fläskfilé och jag har gjort en potatisgratäng

som står i ugnen nu. Snart middag! Nice =)

Imorgon ska vi till mina föräldrar och käka middag och

hämta hem Emmy <3


igår:

Emmy: - Hej pappa älskling!

Christian: Hej Emmy.

Emmy: pappa snäääll

Christian: ja

Emmy: Pappa har stor rumpa!

hahaha..!


Gårdag-kvällens bilder:


                       

*

*


 
 
Lotta

Lotta

14 november 2009 16:43

Aha, ja men han får det nog bra hos farmor =)
Ok, jag skickade sms till Klas och kollade om han visste nåt oxå. Men jag kan inte tro att det ska ha nån betydelse, tatueringen går ju bara in i huden. Och det är ju alltid nån som tatuerar sig nån dag, säkert flera som även tänker vaccinera sig. Hoppas det är ok, annars kan det ju dröja innan han får det gjort =)

Alltså det är på tisdag ni ska på bvc? Eller måndag? =)

http://www.ecin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards