Direktlänk till inlägg 17 november 2009

tappat

Av Sara - 17 november 2009 20:54



Har totalt tappat lusten för att blogga nu...

Har ju aldrig nått vettigt att skriva.

Jo, en massa saker om barnen såklart, men

det är väl mest intressant för mig själv och

mina närmaste.....jaja...


Idag: Emmy har varit på dagis mellan 9-14. Då jag hämtade

henne, stod hon och en annan flicka i hallen och pratade med

varandra. Skitgulligt. Och då Emmy skulle gå sa dom hejdå

båda två, kramade varandra och sa: - Ses imorgon. =)


Jag har hunnit med en tur till Birsta. Dagens skörd:

Maskindiskmedel fr. Rusta.

Present till Eric fr. Toys R Us

Lite mat från Ica.

Spännande så ni höll på att trilla av stolen va? =P Phö!


Strax efter 15 lämnade jag av C och Emlan hos Lotta, där C

skulle tatuera sig hos Lottas brorsa.

Malin var redan där och fick agera nanny en stund =)

Jag och P for vidare till BVC. Nu vid 3 mån. ålder väger han

5960 g. och är 58 cm. lång <3 Och så fick han sina första

sprutor...1 i varje lår. Han skrek till och började gråta

lite, men det gick snabbt över. Tur det, annars hade väl

jag börjat sympatigråta,haha.

Sedan åkte vi också till Lotta, där vi fick tårta och dricka.

Efter ett tag blev det lite pizza också =P

Men jag och Christian delade faktiskt på en.!


Imorgon måste jag och el samboo sätta oss ner och kolla upp

allt inför resan. Visum, biljetter etc. etc. Mycket som ska

fixas....

*

*

  

detta kit vore trevligt att ha med sig på resan ;)

*


  




 
 
maijsan

maijsan

18 november 2009 10:16

först och främst ska jag tatuera in Lykkans namn fram på nyckelbenet och sen tänkte jag sklriva texten Memento Vivere som betyder kom ihåg att leva! :) vad hade du tänkt göra då? :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Veronica

Veronica

18 november 2009 12:36

Hej!
Ja, man fyller i på nätet, å om man är godkänd så får man svar direkt på skärmen!
Jättesmidigt!
Här har du länken:
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html?_flowExecutionKey=_c8F16C4E4-6799-BC94-29DE-47425B5D93F4_k7A76EB7F-E7ED-DBCE-FB34-935070B7965B#content

http://ceekay.bloggagratis.se

 
jess

jess

18 november 2009 14:33

nee vilket struuuul! jag bli knäpp det skickas bara fram och tillbaka och alltid är det nåt som är fel ifyllt

http://www.theshedevil.blogg.se

 
Veronica

Veronica

19 november 2009 12:33

Jaha! Vad beror det på? :] För att han ska få sjukvård eller?

Bara bra med oss. Håller på att städa och dona. Noel vill gärna hjälpa till, dock känns det som att man tar ett steg bakåt i städningen då ;]
Det är så rart med barn!
Hur äre med er då?

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards