Direktlänk till inlägg 19 november 2009

telefonsamtal

Av Sara - 19 november 2009 21:05



Idag har C varit m. Malin. Han har även hunnit med att

fixa med lite papper som behövs för att ansöka om visum.,

Blev ett himla krångel med det där..

Men ikväll fick vi ett samtal fr. Usa minsann. Dr. Nyström

som ska operera Christian undrade varför vi var tvugna att

vänta på att få visum osv. C och han pratade en stund, och

det visade sig att läkaren tänkte kontakta Amerikanska

Ambassaden för Christians räkning så vi kanske hinner

få visumet innan årsskiftet, och sedan kan åka till Usa

i januari precis som det var tänkt från början =)


Jag och P har bara varit hemma idag. Lugnt och skönt.

Philip har varit så mysig...eller det är han ju jämt, hehe.

Tränat nacken, rullat över fr. mage till rygg, skrattat och

bara varit allmänt nöjd. Och nätterna funkar kanon.

Han lägger sig runt 20.30 och sover till 7 då jag ammar, och

sedan somnar han om och man får väcka honom runt 9 =P


Nu ska jag hoppa in i duschen.....C ska få sova lite längre imorgon

och jag ska underhålla Emmy. HON sover minsann inte till 9! *s*

Ska även få besök av mina föräldrar imorgonförmiddag. /S


dagens Philip:

 

        



 
 
Veronica

Veronica

19 november 2009 21:31

Gud va stor han blivit. Philip alltså, inte C ;]

Jag jobbar varannan helg nu fram till januari, då jag börjar jobba fullt igen. Dvs 50% som min tjänst är på.
Noel börjar på dagis den 11/1. Det känns faktiskt jättebra. Tycker det ska bli skönt att komma ut i arbetslivet igen!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
maijsan

maijsan

20 november 2009 08:23

o en vad duktig han är lille P!! Det är en extratjänst men jag hoppas ju att dom tycker att jag gör så bra i från mig att jag får jobba mkt extra iaf;) Hoppas de löser sig med visum!! kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Elleonora

Elleonora

20 november 2009 19:18

Men gu va länge han sover... känner mig ändå ganska nöjd med att Edwin sover ca 7 h per natt. Men nu blir jag lite avis... ;)

http://elleonora.wordpress.com

 
Sandra

Sandra

20 november 2009 19:51

Ja, fast det blir ju inte riktigt heltid, med tanke på att jag är ledig vardagar ibland (eftersom att jag jobbar helg), sen så börjar jag ju kl 14 ibland, så då blir det ju bara dagis från ca kl 13 :-) Men det ska bli riktigt skönt att börja jobba. Det går superbra (än så länge) för Molly på dagis. Hon tycker att det är toppenkul!

Ser att C ska operera sig. Hoppas det lyckas så han slipper all smärta. Ska P vara hemma då??

Ha en trevlig fredag kväll! Kram

http://sandraomolly.bloggagratis.se

 
maijsan

maijsan

21 november 2009 11:24

Ja de hoppas jag också ;) jo de gick faktiskt bra att vara ifrån henne, runt lunch började jag skruva på mig lite men ringde och fick höra så att dom levde båda två så sen kunde jag slappna av ;) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards