Direktlänk till inlägg 30 november 2009

i freeeed !

Av Sara - 30 november 2009 20:29



Efter klockan 20(eller när barnen väl somnat)

vill jag har lugnt och tyst omkring mig. Bara sitta

vid datorn, fika lite i lugn och ro, ta en lång dusch..

och bara V A R A !! Jag vill vara i fred nån timma

på kvällen...Och då är jag inte alls särskilt pratsam

eller speciellt trevlig om C börjar prata med mig, vilket

han nyss gjorde..OCH påpekade att jag lät oengagerad och less.

*

*

Idag har Christian varit och klippt sig, samt haft möte på FK.

Jag och Emmy har bakat pepparkakor, målat och läst

böcker. Ja, Philip har ju också varit lite delaktig =)

Imorgon ska C till tandis, Emmy på dagis( man blir riktigt

skadad då man får barn..Många ord får ändelsen -"is", även

de ord som normalt inte ska sluta så)

och jag och Philip ska få besök av S. Om jag har tur kanske

jag kan smita iväg en sväng på stan efter att Christian kommit

hem fr. tandläkaren....


På onsdag ska vi till Matfors. Vi ska fira min käre

svärfar som fyller 60. Mina föräldrar ska också dit.

Bjuds visst på smörgåstårta =))


Dagens bilder:

      

min lilla fotomodell ;)


      

min lilla kille, som växer så det knakar =)


    

jag och Emmy igår..

*

*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards