Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Sara - 1 februari 2010 22:56



Ikväll var det Emmy som läste för MIG då hon skulle

nattas =) Och hon låter så gullig. Kan alla böcker utantill.

Plus att hon hittar på en massa.

Jag kunde inte hålla mig för skratt

utan låg och småfnittrade då hon läste....

- Tyst mamma. Inte skratta. Jag läser!., sa hon.

Min sötpropp! <3

Av Sara - 1 februari 2010 22:36

Igår: jag och C var på Ikea och shoppade lite. Farmor Karin var

           barnvakt åt Emmy och Fille =)


Idag: Drakborgen och BC m. Emmy. Christians hemgjorda

              piroger till middag. RedBull & Tranbärsjuice till kvällsfika ;)

              Vilodag fr. träningen idag.


Imorgon: Emmy ska på dagis (som vanl. tis.-tor.)

                   Philip ska vara på BVC kl.9.45

                   Sedan måste vi nog handla hem lite mat etc. IGEN =/

                   Träning blir det nån gång efter 14.


Onsdag: Träning,städning och lite annat pyssel


Torsdag: IndoorWalkingpass kl. 10,sedan lite styrketräning

                  

Fredag: Emmy åker förmodligen till Erikslund, träning(?), filmkväll


Lör.- sön: Träning iaf en av dagarna, passa på att ta det lugnt och mysa

                     m. Christian och Philip. Greja lite i lägenheten.



Av Sara - 1 februari 2010 22:17

*

*

        

EMMY


        

PHILIP


        

Emlan, idag på Drakborgen



  

nyvakna, imorse =)


      

mysigt <3


          

*


  

*

*


Ovido - Quiz & Flashcards