Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Sara - 8 februari 2010 19:46


Igår tränade jag, Christian käkade lite med Micke &

Sondra, som kom förbi en sväng. Sedan åkte vi till

Matfors där vi fick middag. Jag fick även en jättefin

halsduk av svärmor, som hon hade stickat =)

 

Idag: Emmy har feber igen.

Jag har iaf varit och tränat idag igen..Så jäkla

skönt =) Annars har vi inte gjort många knop

idag. Bengan var förbi på kaffe ikväll.


Imorgon ska jag på cellprovtagning. Gud vad jag

(som de flesta andra) INTE gillar att lägga upp mig

i den där stolen och sääääära på benen =/

Efter det måste jag på Apoteket. Köpa näsdroppar,

Panodil och Laktulos....

Borde handla hem lite mat, blöjor etc. också.

Ja...Allt kostar pengar...Pengar som jag inte har.

Blir så less. Hoppas jag får jobba lite snart...


Nu är det snart "Familjen Annorlunda".

*

*


Ovido - Quiz & Flashcards