Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Sara - 2 februari 2009 20:54




Blir en tidig kväll ikväll....

Jag är redan klar för att gå och lägga mig.

C ligger i vår säng och känner sig sjuk han.

Och jag ska väl som vanligt krypa ner bredvid Emmy.

Mysigt att sova med henne, men visst vore det skönt att

kunna sova i sin egen säng utan att bli väckt ett par gånger

under natten och behöva byta rum...=/ Ingen sovmorgon

imorse heller, och nu är det skola som gäller resten av veckan.

Tur att man får lägga sig tidigt på kvällarna iallafall så man orkar

med allt. Inte lätt att vara gravid, trött och less inte =/


Av Sara - 2 februari 2009 10:15



Ja inte var det nån magsjuka iallafall... Igår var

Emlan sitt gamla vanliga jag. Busade på som bara den

och åt och drack som vanligt. Skönt!

Imorse fick hon skjuts av farbror Micke då hon skulle på

dagis. C ringde nyss och berättade att det gick vattkoppor

på dagis nu. Nice =/ Fast det är ju bra om ungarna får

barnsjukdomarna medan dom är små har jag hört, så det

är väl bara att stålsätta sig =P


Idag har vi inga lektioner på skolan. Jag ska plugga här hemma

istället, hoppas på att böckerna kommer och att jag blir lite

klokare inför kommande seminarium och tenta.

Kl. 14 ska jag på VC också...på Livsstilsenheten. Det ni!


Nu på morgonen har jag lyckats smälla i mig hemmagjord

varm choklad och en slice BiteLine-pizza som blev över

sedan middagen igår. Inte undra på att man har ont i magen...

Och går upp så mycket i vikt *s*

Måste börja äta nyttigare nu! Kanske får lite bra tips då jag

är på VC idag,hehe.

Nä, nu måste jag sätta igång med läsningen. /S

Ovido - Quiz & Flashcards