Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sara - 4 februari 2009 21:28



Idag har jag köpt mammakläder. Fatta! Då jag väntade

Emmy hade jag endast gått upp 3 kilo då jag var i v. 19, och behövde

inte köpa mammakläder förrän i v. 20.

Nu är jag i vecka 13 och har nog gått upp åtminstone 6 kilo,

samt  inhandlat nya paltor där min redan ganska synliga lilla

kula ska få plats. Helt otroligt! Konstigt att det kan vara sån

skillnad. Man blir ju liiite orolig då man tänker på hur man

kommer att se ut om sisådär 27 veckor till, haha.


Har jobbat lite med uppgifterna

till seminariet ikväll, men vi fick väldigt mycket gjort

under dagen då vi var på skolan, så det känns ju bra.

Nu ska jag sova, ifall Emlan bestämmer sig för att vakna före

kl. 6 och slita håret av mig även imorgonbitti =P

GodNatt. 

Av Sara - 4 februari 2009 07:32



Ja här är man uppe med tuppen, och har så varit sedan strax

före 6 imorse. Emmy vaknade och var både hungrig och

törstis, plus att hon drog mig i håret så det höll på att

lossna från skallen, haha. C är fortfarande dålig, så här

blir det inga sovmorgnar än på ett tag för den trötta

mamman. Idag ska jag träffa tjejerna på skolan kl. 10 för

genomgång innan seminariet imorgon.

Jobbigt att vara mamma, gravid och student, hehe.


Kallt är det även idag. Kan gärna få bli vår nu tycker jag!

Nu vill Emmy ha min uppmärksamhet, och förmodligen en gröt-

frukost.... Ha en bra dag alla! /S

Ovido - Quiz & Flashcards