Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Sara - 8 februari 2009 15:00


.......nu har jag blivit utmanad av både Sandra och Emelie,

så då måste jag väl ta tag i detta =P Har gjort en liknande

utmaning för ett tag sedan, så några svar kanske känns igen..

Jaja...Here it goes=)


Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

7 sanningar om mig:

1. Jag har inte sovit på min vänstra sida på 10 år, pga ett felläkt

nyckelben som jag bröt då jag var 18


2. Jag kan inte dansa

Min kropp kan inte röra sig till musik,

och absolut inte i samspel med en andraperson!


3.  Jag Har Inte druckit alkohol på snart 3 år


4. En av mina favoriträtter är leverstuvning

.

5. Det tar en evighet för mig att fila mina naglar

eftersom dom måste vara exakt lika långa/lika formade osv.


6. Jag MÅSTE ha Emla-kräm om jag ska

lämna blodprov eller få dropp.

Är extremt nålrädd!


7. Hatar att köra bil. Vill hellre sitta bredvid

och sova, hehe


****

Återkommer m. länkar till dem jag utmanar.

Måste åka nu. Hej så länge!



Av Sara - 8 februari 2009 12:41


snabb update:

Jag har känt mig så oinspirerad och trött

de senaste dagarna. Och då prioriterar jag naturligtvis

INTE bloggen i första hand. Men nu är jag lite piggare iaf. =)

Farmor och farfar har förbarmat sig över Emlan denna helg.

Vi ska dit och käka middag ikväll, och hämta hem vårt yrväder-

Igår var vi med M & R till Hudik.

Lägger upp lite bilder och sånt ikväll hade jag tänkt.

Nu måste jag fortsätta att städa och greja innan vi ska åka. /S

Ovido - Quiz & Flashcards