Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Sara - 3 februari 2009 20:31



Idag mår jag rätt ok....Det gör dock inte min käre

sambo, som kräkts inatt och fortfarande inte fått

i sig mer än lite kräm och mjölk =/

Emmy verkar må bra iaf(pepparpeppar). Själv har

jag varit rätt frustrerad idag. Vi har haft föreläsning

i filosofi. Och jag blir alldeles knäpp då man ska disskutera

olika synsätt, värderingar etc. Och så finns det ju inga

direkta svar heller. Sånt här kan man prata om och tänka

på i all oändlighet, utan att komma fram till nått konkret..

SÅNT stör mig!!!  Och nu då jag är extra hispig och trött,

så blir sånt här jättejobbigt, hehe.


Imorgon ska vi träffas på skolan för att gå igenom frågorna

till torsdagens seminarium. Och sedan måste jag verkligen

sätta igång med pluggandet på allvar. Böckerna har kommit nu

så jag har inget att skylla på *s*


Har iaf orkat ladda upp ett par bilder, som vi tagit med

vår nya kamera =) Vilken skillnad motför de gamla bilderna

som jag har har i bloggen, som är tagna m. vår gamla digital-

kamera!  Nu ska jag duscha, plugga lite till och sedan sova. /S









Ovido - Quiz & Flashcards