Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sara - 2 maj 2009 23:02


Emmy i sina snygga solglasögon som hon fått av Malin =)


min mage, med chokladpudding och grädde på.


ljuslyktan på vår balkong


det finaste jag har!!


det näst finaste jag har, hehe



Av Sara - 2 maj 2009 22:19



Idag fick jag sovmorgon, med lite avbrott, men ÄNDÅ! =)

Sedan klev jag upp, bakade en socker-/äpplekaka, umgicks

med Christian och Emmy, och plockade undan lite här hemma.

Emmy sov lunch mellan 11 och 12.30, så jag passade på att göra henne

sällskap ;) Strax efter att vi vaknat kom mina föräldrar på besök.

Emmy fick pengar till en trehjuling av morfar =) Tack tack!

Nästan precis efter att dom åkt, kom Malin, Robban och hundarna

tätt följd av svärmor och svärfar...Trevligt!

Emmy var överlycklig att få träffa alla =)

Även jag gillar att få besök. Är ju rätt slö då det gäller att

hälsa på hos andra...Fråga min vän A , hehe.


Vid 16tiden åkte vi ut till Birsta. Käkade på Ikea, och passade på

att köpa bestick, muggar och skålar i plast till Emmy.

Hon brukar annars dunka ner både glas och annat, oroväckande

hårt i vårt köksbord m. glas-skiva =P

C köpte en stor  ljuslykta m. blockljus också, som han har

ställt på vår balkong. Jo, här är det karln i huset som har öga

för detaljer. Jag är så dåligt på sånt där att jag skäms!

Har aldrig varit intresserad av sånt, och får verkligen anstränga

mig om jag måste köpa nya grejor till hemmet. Inte "pysslig" för

fem öre...Sorgligt men sant.

Efter en sväng på Ica, for vi hem, så Emmy fick kvällsfika och

bada innan det var dax att sova.

Hon är så duktig nu. Säger till då hon vill äta, ha ny blöja, sova etc.

Skönt att slippa gissa sig till vad hon vill.

Då hon och C hade stängt dörren till hennes rum hörde jag hur

hon pratade en massa. Jorå..hon låg och återberättade precis ALLT

hon hade varit med om idag! haha..Christian hade räknat ut att han

legat där och lyssnat på henne i över en timme innan hon somnade*s*


Dagens godaste var iaf


och imorgon ska jag skämma bort migsjälv med

Härligt med lite sommarvärme! Bäst att passa på

att njuta medan man kan =) 

GodNatt /S






Ovido - Quiz & Flashcards