Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sara - 17 maj 2009 20:19



* gått på bio : Änglar och demoner

* fått en ordentlig sovmorgon. Det tackar man för

* varit i Matfors en sväng

* fått i mig allt för många kalorier (ska börja äta nyttigare imorgon)

* farmor har klippt bort Emmys "dreads"

* vi har köpt en ny matta till sovrummet

* jag har hämtat ut en sån där gratis babybox på BarnensHus

  (måste säga att den jag fick då jag väntade Emmy, innehöll

   roligare och bättre grejor)

* Emmy har fortf. en hemsk hosta och min hals är lika bedrövlig som förut

* Christian har gjort jättefint i hallen

* vi har kollat lite på möbler till hallen etc.

* C har städat vår bil; MKT välbehövligt!

*

*

*

Imorgon ska jag på Aurora-samtal på förlossningen kl. 08.00

Sedan ska jag möta upp Jessica, som jag ska skriva min rapport

med, på skolan. Det har varit skitsvårt bara att hitta godkända

artiklar till vårt arbete. Vi ska skriva om de kroppsliga konsekvenser

man får av Atkins-dieten...så jag hoppas att vi får till nått bra

i slutänden iaf. =) Nu ska jag hänga upp mina nytvättade gravid-jeans

på tork, och hålla tummarna för att de hinner torka tills imorgon.

Annars får jag gå med fetarslet bart, eftersom jag inte har några andra

byxor som passar längre =/ Är redan less på att vara gravid..

Har varit en så tung vår, med förkylningar, tentaångest, samman-

dragningar, konstiga migränanfall etc. etc. så man blir alldeles matt! Naturligtvis längtar jag efter vår lilla bebis, men jag önskar att vägen dit hade känts lite lättare.

Så där ja..då fick man ju gnälla lite också =P


Nu MÅSTE jag plocka ut mina jeans ur tvättmaskinen!! /S

Ovido - Quiz & Flashcards