Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sara - 4 maj 2009 21:10


Emmy har varit på bra humör ända sedan jag hämtade

hem henne fr. dagis. Då jag kom dit, kom hon och gav mig en

hård kram och pussades. Då blir man lycklig!!

Ikväll har vi kollat på hockey och ätit popcorn.

-Heja heja, tjoade Emlan.

Sedan har vi läst böcker, målat( nu berättar hon även vad det

är hon målar. Idag målade hon mest hjärtan och maskar,hehe.),

legat i sängen och myst, och pratat och pratat och pratat =)


När hon åt sin kvällsyoghurt, fick hon en jordgubbsbit som hon

inte ville äta upp- Stoppa i munnen, sa jag.

- Äckligt! sa Emmy

Haha...Det är nya ord varje dag nu..Och hon tar efter precis

allt man gör och/eller säger, så det är väl nu man får börja

tänka på hur man beter sig =P


jag och Emmy för ett år sedan!

Shit, vad tiden går fort!! =)




Av Sara - 4 maj 2009 20:05



Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig..

Hade visst kollat fel på schemat. Ingen heldag idag inte, utan

1 futtig timmes kursinfo. Men det blev rätt ok iaf, eftersom C

hade blivit tvungen att åka till VC i Matfors och ville ha skjuts hem.

Åkte och hämtade upp honom runt lunch...Och lunch ja..Det

blev det. Onyttigt som bara den, på Dannes =P

Nya tag imorgon *s*


Sedan har jag hunnit med att läsa lite till omtentan.

Ska fortsätta efter att jag tagit en dusch sedan.

Men det känns tungt just nu...Känner mig lite omotiverad och

trött. Hoppas jag har klarat mikrobiologin och farmakologin iaf..

Hej å hå..

senare : Nu har jag ätit en extra middag, som grädde på moset.

Återigen: Trött och MÄTT! Man får ju skylla sig själv, hehe.

Längtar tills jag får "min gamla kropp" tillbaka...OM jag nu

någonsin får det =P Då ska jag köpa nya fiiina kläder =P





Ovido - Quiz & Flashcards