Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Sara - 7 maj 2009 20:06



När jag äntligen börjar känna mig piggare, allt flyter på

någotsånär, ja men då kommer det så klart ett bakslag..

Eller flera!


Idag var jag på skolan på förmiddagen. Sedan var jag på

utvecklingssamtal på dagis efter lunch.

Emmy har blivit mer framåt, pratar mer och allt verkar bra. =)

Direkt efter samtalet åkte jag vidare till vårdcentralen där jag

hade tid hos sjukgymnasten. Fick ett bälte som ska stabilisera

mitt bäcken, och lite info om vad man bör göra och inte.

Då jag skulle åka hem därifrån började det flimmra för ögonen

och jag kände mig förvirrad och nästan svimmfärdig..

Nu vet jag ju att det har med min konstiga migrän att göra, så

jag skyndade mig att åka hem. Väl hemma höll jag åter igen

på att tappa talet, fick inte fram riktiga meningar osv.

Efter några alvedon lyckades jag iaf. somna och vaknade

sedan av att Emmy kom och pussade på mig. Då hade min

underbara sambo hämtat henne fr. dagis och gett henne middag

medan jag fick vila. <3

Då jag klev upp berättade Christian att han tempat Emlan, och

att hon är sjuk igen...Över 38graders feber, snorig och m. hemsk

hosta...=( Jag måste plugga hela dagen imorgon, så C får ta henne

till Vårdcentralen och kolla så det inte är nått m. öronen igen.

Alltid är det nått!! Nu ska jag se om jag kan läsa lite innan jag

somnar. Hittills ikväll har det bara ilat i skallen, så vi får se hur det

går.........Imorgon måste jag vara "frisk" iaf. Skriver ju på lör.morgon

Efter det, kan jag äntligen koncentrera mig lite på min lilla sjukling,

min sambo och allt här hemma också.............................../S

Ovido - Quiz & Flashcards