Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sara - 11 september 2009 22:37



Kan inte se att Philip är speciellt lik varken

Christian eller mig. Iofs har han ju fortfarande den där

bebis-looken som alla spädbarn har..

Tycker inte att han är så där jättelik Emmy då hon var nyfödd heller..

Vad tycker Ni ? =)

philip  

Philip 3,5 veckor


  

Emmy 4 veckor

Samma höga midja på byxorna har dom iaf Skrattande

*

*

Nu har mamma åkt. -Tusen tack för all hjälp

Och jag har skjutsat Emmy till Matfors, där hon ska få vara

tills på söndag då C kommer hem. Malin och hundarna var också

där, vilket var mycket uppskattat av Emlan.

Philip sover en stund nu.

Jag borde också sova, men inväntar ännu en amning innan jag

gör mig klar för natten, trots att jag är trött som få.

Känner mig ändå lite mer levande nu, efter 2-3 koppar kaffe

som intogs aningen för sent ikväll =)

Av Sara - 11 september 2009 10:40

Får äntligen på mig mina favoritjeans =)

4 veckor efter förlossning;men magen fortfarande

degig och slapp, men det får man ju ta, hehe.

jeans  

Killah-jeans <3

(bilden är dock fr. sep.08)

*

*

Nu kommer mamma och Emmy hem efter en promenad..

Återkommer /S


Ovido - Quiz & Flashcards