Alla inlägg den 17 september 2009

Av Sara - 17 september 2009 21:19



* har varit förbi kiosken och köpt nyaste numret av "Chic"


* ammat, och badat Philip


* varit ute i förrådet och hämtat in overaller som Emmy haft,

  som Philip kommer att behöva snart. Samt hittat igen

  BabyBjörn-bärselen! Trodde vi lånat ut den eller slarvat

  bort den, men den låg nerpackad i samma låda som kläderna,hehe.


* lagt bud på en grej på Tradera som jag verkligen

  hoppas på att få..F Y N D A !


* borde sova nu kanske, eftersom P gör det, men inväntar

  nog en amning till. Imorgon kan man ju ligga kvar extra länge

  i sängen eftersom Emmy är hos mm & mf


* saknar Emlan <3

__________________________




Av Sara - 17 september 2009 17:50



Idag har jag och Philip varit på BirstaCity m. Malin.

Mkt trevligt =) Jag köpte en kofta till migsjälv, napp"hållare",

tossor, byxor och body till Philip, och lite leksaker till Emmy.

Med presentkorten blev det inte alls dyrt. Bra va?! =P


Igår var jag på skolan och lunchade med mina gamla klasskamrater!

Jättekul att träffa dem igen. Jag saknar dem, och skolan...

Dom bjöd mig på lunch, och hade köpt otroligt fina presenter.

Philip fick en dress från P.O.P och ett par sockar.

Emmy fick en storasyster-present bestående av halsband och

armband m. MimmiMus, samt en massa hårspännen m. HelloKitty.

Och jag fick kaffe och världens godaste praliner fr. Kahls! =)

*

*

Ikväll ska jag börja testa Cliniques hudvårdsserie för känslig hud.

Fick ju en massa prover då jag var in på Kicks i förrgår.

Sedan dess har jag provat Biotherms produkter. Dom verkar ok, men

det ska blir kul att testa ännu en, och jämföra innan jag köper nått.

*

Ovido - Quiz & Flashcards