Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sara - 15 september 2009 09:13



Christian är hemma igen, och allt har återgått till "det normala".

Fast jag tror vi behövde lite tid ifrån varandra också. Annars är

vi ju tillsammans typ dygnet runt,hehe.


Nu har jag nyss kommit hem efter att ha lämnat Emmy på dagis.

Christian och Philip sover. Inväntar amning, så man kan åka till

Birsta en sväng sedan. Man fick ju ett sånt där rabatthäfte igår,

med en massa bra erbjudanden på flera butiker i BirstaCity.

Måste användas snarast! Tungan ute

Jag ska bl.a kolla om jag kan få några prover på ansiktskrämer,

Kicks. Har fortf. inte hittat nån bra, så det är

värt att gå upp nån prisklass för att hitta en produkt som verkligen

funkar! Jag har världens torraste hy, och nu då jag ammar, är trött,

samt att det börjar bli kallare ute, så är det värre än någonsin.


Tror jag ska vänta med att köpa nya kläder tills det gått ett tag till.

Magen har ännu inte dragit ihop sig riktigt, och jag ska ju som sagt

var bli duktigare på att ta promenader, samt ev. börja träna lite..

En ny väska, och en skötväska däremot, skulle jag kunna tänka mig

att köpa. Bara jag hittar några som jag verkligen vill ha.

Har letat lite, men inte hittat nån som känns bra....


Imorgon ska jag och Philip ev. ner till Mittuniversitetet, där jag

ska träffa mina gamla klasskamrater, samt hämta ut en tenta.

Ska bli kul att träffa alla. Saknar dem. Och det känns trist att

inte kunna läsa ihop med dem nu i fortsättningen..


Ha en bra dag alla.../S



Ovido - Quiz & Flashcards