Alla inlägg den 13 september 2009

Av Sara - 13 september 2009 08:52



Ja en månad går fort! För en månad sedan låg jag i sängen

i en förlossningssal och käkade frukost, och väntade på läkaren

som skulle kolla till mig innan igångsättningen...

(är ju som sagt var inte klar med min förlossningsberättelse,hehe)

Och på eftermiddagen samma dag föddes Philip <3

Efter att ha blivit förlöst m. kejsarsnitt första gången, var det

verkligen en upplevelse att få föda "vanligt". Jag är grymt nöjd

med min förlossning, och att jag inte bad om ett planerat snitt trots

min förlossningsrädsla. För även om jag trodde att jag skulle dö där

ett tag, så helt klart bland det häftigaste jag varit med om!

*

*

Inatt somnade Philip 01.30 och sov ända tills kl. 5 ! Sedan vaknade han

igen strax efter 7. Helt ok. Nu har jag käkat frukost, och ska göra mig iordning.

Efter att P har vaknat, blivit ammad och bytt på igen, så åker vi till

Matfors för att umgås med Emmy och Karin. Tror M & R var kvar där

också. En vagnpromenad och lite sånt ska det bli.

Sedan är det bara att invänta Christian och Tommy.


Nä, nu är det bäst jag ser till att få nått gjort medan Philip fortf. sover!

*

*


Ovido - Quiz & Flashcards