Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

magsjuka?!

Av Sara - 19 februari 2010 22:19



Idag har vi fått torka spya, köpa vätskeersättning och A-fil.

Igår sa dom på Emmys dagis att det gick både magsjuka

och vattkoppor. Verkar onekligen som om hon råkat ut för

det förstnämda =/  Hon har tillochmed sovit middag idag

vilket hon absolut INTE vill göra i vanliga fall.....'

Hoppas att vi andra slipper magsjuka nu då...annars

blir det en jobbig helg/vecka....=/

*

*



  

en bild på bullarna(varsågod Jess =)


      

stora killen =)


         Emmy borstar,ÄNTLIGEN, tänderna utan protest


         gladast i världen ;)


    


    

Emmy fular sig lite =P


    

jag och Emmy gräddar våfflor


    

barnens mf & mm, samt ff&fm


      

Stig Gustav Philip =)

 
 
eleonor

eleonor

20 februari 2010 02:41

Tråkigt med magsjuka jag hoppas inte Nils drabbas av något sådant. Vad duktig du är som bakar. Ska försöka att ringa någon dag här framöver.

http://www.ellastrandell.blogg.se

 
Lotta

Lotta

20 februari 2010 08:35

Skönt att det går bättre med tandborstningen =) Eric har ca 4 tandborstar så han får välja varje gång vilken han vill ha, då blir det lite roligare ;)

http://www.ecin.blogg.se

 
Ingen bild

Farmor

20 februari 2010 10:37

Stackars Emmy, hoppas det är snabbt övergående, och att alla ni andra klarar er.Va duktiga ni är o baka, bullar piroger kakor mm,fast nu är det ju inte så kul o hålla på med sånt , om det är magsjuka. Vilka fina kort, du har lagt in Sara, glada, söta härliga barn. Ge barnen en Bamsekram från farmor o farfar, vi hörs lite senare idag, ha de.

 
jess

jess

25 februari 2010 08:45

åååh guud va gott!!!

"kan innehålla spår av maginnehåll" haha nej jag skojjar... tur Emmy är bättre nu. Supersöta bilder , som alltid ! Tänk att det kunde bli folk av dig oxå - nu är det bara min tur då! =)))

http://www.theshedevil.blogg.se

 
Lina

Lina

9 mars 2010 23:39

Men vill ha!jag ska till Ungavuxna på torsdag..kanske hinner ses en sväng på dagen?=)

http://sualteza.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards