Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Sara - 11 januari 2010 23:18

BLANDADE BILDER fr. de senaste veckorna

*

    

Emmy sorterar sina fiskar*** P och E kollar på Pippi


    

jag, redo för snöskottning


      

Philip börjar bli stor nu =) Och visst är han lik sin mamma.

Stackars lilla pojke, hehe.


      

<3 <3 <3 <3


      

denna bild har Emmy tagit * ** C´s senaste tatueringar:barnens namn

och födelsedatum.


      

från vår promenad ieftermiddag. Christian försökte övertala Emmy

att vila,men hon totalvägrade som vanligt. Medan P somnade så

fort jag började rulla vagnen.






Av Sara - 11 januari 2010 22:49



Hemma igen efter middag på AllStar tillsammans

med Malin & Robban och Micke.

Jag och Christian kunde lämna båda barnen hemma

ikväll eftersom farmor Karin var så snäll och passade

dem. Tusen tack svärmor! Var skönt att komma ut och käka

i lugn och ro för en gångs skull *L*

*

*

Igår umgicks jag m. Sondra. Vi var på Birsta en sväng för att

köpa nya träningskläder. Och imorgon ska jag börja träna

minsann!! =) S tränar på Helex, så jag tänkte hänga på dit och

kolla om det är ngt för mig.

*

*

Har fått några kommentarer ang. vad flickor kissar med,hehe.

Tack ska ni ha. Och Nu har jag lärt min dotter att det heter snippa =P

Hon lär sig så mycket nytt nu, förutom könsord*s*

Hon kan de flesta bokstäver i alfabetet, hon är hjälpsam

och älskar att hämta saker till Philip. Hon pratar i meningar

istället för enstaka ord, som hon gjort tidigare. mm. *skrytskryt* ;)

I övrigt blev både jag och C hyfsat förvånade då vi kom hem i

kväll, och Emmy hade gått och lagt sig alldeles sjläv!!

Helt otroligt. Brukar hon ju aldrig göra. JO, en gång har hon gjort

det...en kväll då C var borta. Så då pappan inte är hemma så

är det tydligen bättre att natta sig själv än att få nått "dåligt" pappa-

substitut, haha. Hursomhelst var det ju skönt att allt gått bra.

Philip hade också varit jättesnäll och glad under tiden som vi

var borta. Bra bra!

*

*

På fredag ska Emlan åka till Erikslund om allt blir som planerat.

(Och jag ska försöka hinna med att storstäda!)

Mina föräldrar är så snälla som låter henne komma dit och sova

över titt som tätt. Och Emmy älskar att vara där uppe.

Hon har t.o.m sagt att hon vill att vi ska flytta dit =P

*

*



Ovido - Quiz & Flashcards