Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Sara - 18 januari 2010 23:03


Å herregud vilken träningvärk jag har i mina

stackars klena armar =P Imorse då jag var

och tränade upptäckte jag att det var en plåga

vid första övningen jag skulle göra, så det fick bli

en timme på crosstrainern istället. Alltid nått.

Och imorgon unnar jag mig en vilodag, och går

endast på ansiktsbehandling.  =)

Tror jag ska köra 2 dagar träning, 1 dag vila osv.

Borde funka bra för en otränad, förslappad människa

som jag....?!! Hur brukar NI göra?

Sondra, den lilla hurtbullen, är inte lika klen som jag,

utan tränar mån.-fre och vilar bara på helgerna.

Hm...Får se när(om) jag kommer att orka träna så ofta =P


Idag har vi haft en trevlig dag. C fick en liten sovmorgon, och

efter att han klivit upp kunde jag åka och träna. Väl hemma

blev det lunch innan vi åkte mot Matfors-skogarna för att

hälsa på Anna och barnen, samt hämta köttfärs-

Mycket trevligt. Och gott fick bjöds det också på =)


Sedan åkte vi till svärföräldrarna, där Karin gjorde sina

goda köttfärsbiffar som vi fick till middag. Grymt gott var

det.  När vi kom hem var båda ungarna aningen övertrötta

och aningen svårnattade, men nu sover dom iaf. =)


Imorgon ska Christian iväg en sväng m. Malin på eftermiddagen.

Och sedan skulle hon komma och hälsa på oss också, då hon

skjutsar hem C. Trevligt. Hon flyttar ju till Stockholm på fredag,

så det blir kul att hinna träffa henne innan hom åker.


Madde och Eleonor undrade vart jag tränar: Jag tränar på Helex =)

*

*

Nu: dricka upp min frukt"drink", duscha, och S O V A!





Ovido - Quiz & Flashcards