Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Sara - 15 januari 2010 22:53



Idag har jag hunnit med att börja städa lite. Har rensat

i förrådet, samt i överskåpen i köket.

Ska fortsätta imorgon =)

Emmy for ju till Erikslund på förmiddagen, och blir kvar

där tills på söndag, så då vill man ju passa på att få lite gjort...


På eftermiddagen lagade jag och Christian tacogratäng.

Sara.S kom och käkade med oss. Sedan drog C hem till

Micke för att spela ps3. Sara stannade kvar tills det var

läggdax för Philip- Himla trevligt att sitta och prata, äta

godis och bara umgås =)


Imorgon ska jag ju städa som sagt, men innan dess hade jag

tänkt åka iväg och träna. Ska bli skönt! Och även på söndag

blir det en sväng till Helex. Bäst att utnyttja gratis-dagarna jag

fick ju ;) Nu ska jag dricka lite mer juice. Köpte OceanSprays

Tranbär & Granatäpple sist jag var och handlade.

Grymt gott. Speciellt med frysta hallon och jordgubbar =)

Av Sara - 15 januari 2010 22:50


Mina älskade barn. Ni gör mig så otroligt lycklig!


      


      


      


      

*pyamasparty, igårkväll =)


Ovido - Quiz & Flashcards