Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Sara - 13 januari 2010 21:33



Igår började jag träna!! =) Är så jäkla glad att jag

äntligen släpat slapparslet till gymet,hehe.

Och jag är också glad att jag fått sällskap av Sondra.

Mycket roligare att träna med nån, och att man kan

hjälpa varandra att hitta motivationen att komma iväg.

Denna vecka blir det nog bara dessa 2 träningspass.

Hoppas på att kunna träna åtminstone 3 ggr nästa vecka.

Har lite ont i armarna idag...SKÖNT =)) Anar att jag kommer

att känna mig hyfsat mör imorgon. Var ju trots allt x antal år

och två graviditeter sedan jag tränade riktigt sist..


Ikväll har vi haft besök av Malin, och sedan kom Joel hit

på en kopp kaffe.

Imorgon ska i handla lite, medan Emmy är på dagis.

Och på kvällen ska jag träffa Lotta.


På fredag åker Emmy till mm & mf i Erikslund.

Jag hoppas på att hinna med en riktig storstädning inkl.

rensning i Emmys rum, alla skåp och vårt lilla förråd.

Sedan ska jag få besök av Sara.S, och Christian ska åka

iväg och ha spelkväll hos Micke =)

*

*

Ovido - Quiz & Flashcards