Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

plugg, egentid och mammatrosor =)

Av Sara - 6 maj 2009 20:51



Idag har jag varit duktig och pluggat nästan

konstant mellan 9-15.

Anna kom hit och gjorde mig sällskap en stund

efter lunch. Även hon pluggade lite, till en kurs hon läser nu.

C har nog aldrig varit med om att vi suttit så tysta, hehe.

Christian har målat, och lagat mat =)

Emmy har ätit som en häst ikväll...Det gör hon iofs

för det mesta. Man kan ju undra om ungen har mask i magen?!

Verkar iaf. som det är nån förkylning på G igen =/

Hon hostar och snorar lite. Hoppas det inte blir värre*pepparpeppar*


Efter middagen fick jag egentid.Mycket uppskattat. Tack snälla Christian!

For till Birsta ensam, för att kunna prova kläder ifred.

Eg. hade jag inte råd, men jag kan heller inte gå runt i för trånga

byxor längre. Jag hittade 2 par linnen, ett par mamma-jeans(grymt

mjuka och sköna) och några par mammatrosor. Nice =P

Fick även sällskap av Malin en stund efter att hon slutat jobba.

Trevligt trevligt =)


Nu ska jag ta en dusch, innan jag kryper i säng.

Imorgon blir det fullt upp precis hela dagen! /S





 
 
malin

malin

6 maj 2009 21:36

Tack själv, det var trevligt och få fynda lite.. =) Ska lägga ut bilder nu å inköpen. Hörs kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

8 maj 2009 20:45

Åh, vad himla fina jeansen var! Får man fråga vart du köpt dem någonstans?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards