Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

update

Av Sara - 10 maj 2009 21:34


Vilken Lina och vilken Anna är det som kommentarat mitt

förra inlägg? Hursomhelst:

Lina: ja...konstigt migrän det där..OM det nu är migrän.

         Skumt! Och himla obehagligt är det iaf. =/


Anna: Mamma-jeansen är från HM..=)


********


Idag fick jag sovmorgon. Välbehövligt efter gårdagens tenta

och min "nya" omgång förkylning..=/

Min mamma var hit en snabbis igår efter lunch. Hon hade köpt

jättefina leggings och en tunika till Emlan.

Sedan åkte vi ut till Matfors där vi fick gott fika

och middag.

Och idag fick jag som sagt var sova ut ordentligt. Tack Christian!

Efter lunch då Emmy skulle sova, passade jag på att sova ännu mer, hehe.

Är man trött så är man. =P Då vi vaknat bakade vi äppelsockerkaka

m. kanel, och C gjorde chokladbollar. På eftermiddagen kom

svärmor och svärfar hit. Det skulle mätas lite och planeras för uteplatsen

plus att C skulle ha hjälp att skiva nått till Trygghansa.

Micke kom också förbi en sväng.  Emmy verkar må  bättre nu. Varit

feberfri sedan igår, men hostar  fortfarande lite och har kräkts upp

lite slem. Får se om hon får testa att gå på dagis imorgon...


Jag har heldagar på skolan hela veckan, utom fredag.

Vi kommer nog att får reda på resultatet på mikrobiologi-tentan

snart också. Blir hyfsat less om jag får ännu en omtenta.

Orkar inte!! Jaja...Nu är det iaf. en rapport,

en muntlig examination och en redovisning kvar "bara".

Och så en eller två omtentor(helst inte 3 får jag hoppas)...


Nu ska jag försöka ignorera mitt halsont och min halsbränna

och försöka hålla mig vaken en liiiiten stund till. /S




 
 
Ingen bild

Anna

11 maj 2009 11:40

Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit från början faktiskt :). Eftersom jag tog min sjuksköterskeexamen nu i januari fastnade jag pga att det är intressant att läsa om någon annans upplevelser av utbildningen. Att du dessutom är gravid bara några veckor före mig gör det ju inte mindre intressant att läsa här :D. Hoppas allt är bra med dig och att du kryar på dig snart. Hälsn. /Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards