Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

nu, Malin..

Av Sara - 1 maj 2008 22:09


...kommer iaf. en liten uppdatering! =)


Idag har vi haft en skön och trevlig dag.

Bara tagit det lugnt på förmiddagen.

Sedan for vi på IcaKvantum, där C handlade en massa god mat.

Vidare till Matfors. M & R kom dit strax efteråt.

Vi grillade och fick god efterrätt.

Mina föräldrar, som just kommit hem fr. Kreta kom förbi på kaffe.

Jag och LillaM satt och åt godis och pratade, medans

C och R tvättade R´s bil..hehe.

Även att vi hann skicka iväg dem på Statoil

och handla glass, godis och popcorn som vi inte orkade äta =P


Mina blåsor har spruckit, och håller förhoppningsvis

på att läka under mina stora vita förband.

Imorgon får vi nyckeln till nya lghten. Kul!

Fast jag har börjat få separationsångest nu..

Har ju bott i samma lägenhet i 7 år...Kommer att

kännas konstigt att skiljas från den...och lite trist

nu då den är så fräsch. *L*


Har även lite ångest för att jag inte kunnat jobba.

Jag har heller inte räknat nån matte..=/

Men vad gör det om hundra år..!?? =P


Nu ska jag kolla runt på lite shoppingsidor. ;)

Avslutar m.några bilder :


jag & Emmy sover middag =)


Emlan, med favoritmjukdjuret







 
 
Maijsan

Maijsan

1 maj 2008 22:57

oh va söta ni va när ni sov på golvet!! :) tooook söta!! hoppas dina blåsor och sår blir bra snart, inge roligt när de är sådär. KRAM!

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Tony

Tony

2 maj 2008 03:08

Miss you guys! Alltså Sara... ska vi ta en matteräknar dag?? ;) Verkar behövas. Är ju kung på matte! HAHA Eller hur var det nu? ;) MAtte A och B sitter kvar i huvudet iaf!

http://toonyy.wordpress.com

 
malin

malin

2 maj 2008 10:09

sådär ja! =) ja kunde inte uppdatera igår, för datorn blev helt svart så jag gick å la mig istället.. =) söta bilder! Hörs sen när ni fått nyckeln! kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards