Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Sara - 8 juni 2009 21:22



Idag har vi städat(mkt välbehövligt)...och shit vad ont jag fick!

Vet ju att rådet från sjukgymnasten var att överlåta

all städning, el. liknande, till Christian, men honom kan jag ju inte

kräva allt av. Han som har en whiplashskada som gör att han har värk

dygnet runt...Hursomhelst har jag

en grym j***a ischias/ont i fogarna nu iallafall.


Emmy hade haft det bra på dagis, och har varit världens mysigaste

ikväll.  Hon har bl.a kammat mitt hår och försökt att göra en tofs =)

Imorgon,och resten av veckan ska jag vara duktig och plugga mest

hela dagarna. Tenta på lördag! DÅ är också den sista dagen som jag

kommer(förhoppningsvis) att tillåta mig att äta så mycket godis.

Kommer att gå upp onödigt mkt. i vikt annars misstänker jag.

Just nu väger jag 53 kg och går in i v. 30 idag.

10 veckor kvar av graviditeten alltså..

Och En viktökning på 10 kilo fr. v. 8...Men det mesta hittils lade jag

på mig i början faktiskt. Ska bli spännande att se vart det slutar,haha.


NU: 2 novalucol och en lång dusch! /S



Ovido - Quiz & Flashcards