Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sara - 10 juni 2009 22:26

Då ligger man åter igen i sängen för att försöka sova. Är alltid så trött runt 18tiden men då klockan blivit över 21 kommer jag liksom in i andra andningen:) Har iaf räknat lite idag. Bra där. Och allt som kändes så eländigt imorse var eg. bara skitsaker. För jag har det ju faktiskt riktigt bra. Och jag har min älskade dotter och min älskade sambo. Det är huvudsaken!

Av Sara - 10 juni 2009 11:16


Jag börjar bli riktigt pluffsig och känner mig ful

och håglös. Måste fortsätta med matten snart.

Vädret idag gör ju inte saker och ting bättre.

Har skjutit upp FK-ärendet tills imorgon. Men imorgon

MÅSTE jag dit. Orkar inte att det ska bli strul m. pengarna

därifrån nu..Har inga pengar nu, så det vore inte alls lyckat

med ett glapp tills första utbetalningen av min föräldrapenning!!

Ja, vad säger man...Kanske återkommer med ett mer positivt

inlägg framåt kvällen =P

/S

Ovido - Quiz & Flashcards