Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Sara - 30 juni 2009 22:04



Emmy åkte iväg runt 17tiden.

Jag och C åkte ner på stan och käkade i Daltons-

tältet. Härligt väder, god mat, och kul att se lite folk =)

Träffade inga jag känner, förutom Grinde, Anneli och Daltons-

personalen,hehe. Känns konstigt att det gått över 3 år sedan

jag slutade dricka. Hursomhelst var det mysigt att bara strosa runt

lite på stan m. Christian, äta gott och lyssna på live-musik.

Åkte hem ganska snabbt. Och nu har vi nyss sett klart på en film,

Knowing heter den tror jag. Med Nicholas Cage. Helt ok film.


Imorgon ska jag på FK som sagt var, sedan ska vi handla hem lite

mat och sånt. Blir en jävligt tärd månad denna månad...Likaså

nästa månad om jag inte får nån ordning på min föräldrapenning.

Har jag riktigt otur kommer jag att behöva anmäla mig som

arbetssökande för att få igång stämplingen igen. TROTS att jag bara

har 7 veckor kvar av min graviditet =/

Jag hoppas verkligen att det bara blivit nått missförstånd ang. hur

många mammadagar jag har kvar!!

Av Sara - 30 juni 2009 15:17



Nu har jag varit på tillväxt-UL.

Bebis följer kurvan och väger strax över 2 kilo.

(Typ lika mkt som Emmy gjorde då hon föddes...*L*)


Faster Malin och farmor har gjort Emlan sällskap medan vi

var på sjukhuset. Emmy ska följa med till Matfors senare ikväll,

sova över där och följa med på sin farmors dagis imorgon.

Det blir kul för henne.


Imorgon måste jag på FK IGEN!! Idag fick jag ett brev där

det stod att jag bara har 15(!) mammadagar kvar att ta ut,

vilket inte kan stämma...?!  Att det alltid ska vara en massa strul!


Förövrigt håller jag på att avlida i denna tropiska hetta!! *s*

Återkommer..




Ovido - Quiz & Flashcards