Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Sara - 16 juni 2009 22:29

Detta otroliga skitväder har gjort att jag inte känt mig ett

dugg inspirerad att blogga! Men idag har man ju faktiskt fått lite sol

så då är det dax för en liten update iaf:)

Emmy har haft det jättebra hos farmor och farfar. Jag och Christian

tog sovmorgon till 9 imorse. På torsdag blir det ev fika med Anna innan

jag och Emmy ska träffa Lotta och Eric. Ska bli roligt. Länge sedan vi sågs nu!


Erikslund får vänta tills nästa vecka.

Inga planer för midsommarafton. Blir lätt så då man inte dricker,hehe.

Men på lördag ska vi käka middag med Katrin och Bengt. Ja det var väl de planer vi har för resten av veckan nu. För övrigt är jag mest tjock och lite rastlös. Eller fantasilös kanske man ska säga.

Trist att man aldrig har lite extra pengar så man kan göra nått. Vi har det ju bra ändå,men den som säger att det inte underlättar att ha mycket pengar den ljuger! På tal om det så kommer vi inte att hinna fixa vårt eländiga rosablommiga kök in sommar. Men vi får väl koncentrera oss på att göra klart i hallen och kanske fixa lite i Emmys rum.

Betydligt billigare och mindre stök än att göra om hela köket.

Nä bäst man försöker sova nu. Åter imorgon./S

Ovido - Quiz & Flashcards