Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Sara - 29 juni 2009 21:49



Emmy hos mormor och morfar

*********************


Bilder fr. vår badutflykt:









*************






Av Sara - 29 juni 2009 21:47


Oj...konstigt att tiden kan gå så långsamt

men ändå så fort =)


så här ser min mage ut ikväll..


Och jag har faktiskt "lyckats" bli lite brun också..dock inte

om benen och magen, som jag helst vill dölja =P

Brukar aldrig sola, men dessa dagar har det ju varit ganska

svårt att undvika solen helt, till mitt stora förtret *s*



Av Sara - 29 juni 2009 15:17



* MVC-besök

resultat: blodtryck =  115/80, bättre än förra gången

               sf.mått = 30...Magen har alltså vuxit 4 cm.

               från mätningen i v. 29

               hjärtljud = 145slag/min.

               min vikt = 53,3 kg


* tandläkarbesök

resultat: inga hål..åtminstone inte på vä.sida där jag

              TRODDE att jag hade det. Tandläkaren sa att

              min molvärk kan bero på mina inflammerade

              bihålor. Det kostade mig "endast" 660 spänn att

              få det konstaterat!


Ikväll ska vi till Matfors och träffa svärföräldrarna som äntligen

kommit hem =) Igår var vi och badade vid Marmen....Eller JAG låg

i skuggan, medan Christian och Emmy badade ;)

En riktigt mysig dag iaf. Hade med oss gott fika och vädret kunde

man ju inte klaga på. Tänkte lägga in lite bilder ikväll. /S

Ovido - Quiz & Flashcards