Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Sara - 1 augusti 2009 21:13



Hungrig...igen...Jobbigt att bara kunna äta pyttelite åt

gången, då bebis tar all plats. Är ju hyfsat störigt att

behöva äta med bara några timmars mellanrum, speciellt

för en sån slarvmaja som mig som annars kan klara mig utan

mat nästan hur länge som helst...

Hoppas på att "mensvärken" ska ge med sig snart så jag kan

ta en dusch och sedan sova. Inatt var jag dock upp 7(!) ggr

för att kissa, samt ta Novalucol..Nä..bebis kan gärna få komma

nu tycker jag.


Emmy kom hem runt lunch. Lillgumman. Har saknat henne så

otroligt mkt..och hon var i sitt esse som vanligt, hehe.

Full fart! =) Även att hon hade vaknat kl. 05.20 imorse.

Ikväll däckade hon i soffan strax före 20.00, och man kan ju

hoppas att hon inte vaknar samma tid imorgonbitti..*s*



Ovido - Quiz & Flashcards