Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Sara - 20 augusti 2009 21:23



Dagen idag:


* bokat tid för efterkontroll på MVC


* haft hembesök av BVCkvinnan, som tydligen var

  hitsänd från fel vårdcentral, haha. Skulle skicka uppg.

  till centrum där både jag och Emmy är inskrivna


* fått avlastning av mamma, så jag kunnat städa och få

  hjälp med hämtning på dagis. Guld värt!


* Emmy har åkt till Erikslund. Det skär i hjärtat, då jag tycker

  att tiden inte räcker till för henne just nu. Vet att hon har

  det bra hos mm & mf...men ändå..Min lilla älskling <3


* Christian har gaddat sig typ hela dagen. Snyggt blir det.

  Och jag längtar tills det är min tur.


Hoppas även på att kunna börja träna snart. Får väl mjukstarta

med promenader. Lär inte vara nån höjdare att placera sig på

en spinningcyckel just nu iaf, haha =P

Klarade mig från bristningar även under denna graviditet.

Konstigt, eftersom jag riktigt kände hur huden töjde sig då magen

växte...Hursomhelst är jag rätt "degig" fortfarande, men hyser

rätt stora förhoppningar på att det liksom ska sjunka undan

med tiden =P



Lilleman är världens snällaste. Sover, äter och bajsar, och är för

övrigt nöjd för det mesta. *pepparpeppar*

Nu, en vecka efter födseln, har han gått upp i vikt fr. 2776g

till 2980g. =) Fortfarande namnlös, men vi hoppas på att snart

kunna hitta ett bra namn som både jag och Christian gillar*L*



Imorgon ska jag åka till FK med intyget så vi får barnbidrag även

för lillebror. Sedan måste vi handla mat och  lite sånt också...

På eftermiddagen kommer Lotta och Malin hit. Ska bli trevligt.


Saknar Emmy <3



Ovido - Quiz & Flashcards