Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Sara - 28 augusti 2009 20:45



jaha...då har manförmodligen fått den berömda slängen av

sk. babyblues...Kände likadant efter att jag fått Emmy:

deppad, stressad, allmänt ur form...Skuldkänslor då man

känner sig otillräcklig som mamma och som person i allmänhet.

Jag vet ju att det har med hormonerna och omställningen att

göra, och att det snart går över. Men det gör ju inte saken

bättre just nu....Jaja..bara att härda.

Philip är världens bästa förstås...Lillbebisen min..Som äter så

det står härliga till =P Han börjar bli rikigt rund nu,hehe.


Igår började jag ge honom Minifom-droppar, eftersom

han verkar ha ont i magen. Hoppas på resultat inom några dagar.

Annars ska jag testa Semper-dropparna. Är ju så synd om dom

då man ser OCH hör hur ont det gör.

Annars är allt bra med honom...Sover, bajsar, och äter som sagt.

Igår och idag har han varit mer vaken under dagtid också, så

det är kul. =)


Christian kom just hem efter ett biobesök.

Själv ska jag invänta att Philip vaknar och vill äta, så vi kan

lägga oss sedan... Imorgon ska vi till Erikslund och hämta hem

Emmy som har varit hos mm & mf sedan igåreftermiddag.


Ja just ja...Fr.o.m imorgon ska jag sluta äta godis. Ev att jag

ska få unna mig nån helg eller så, men inte annars!

Kommer nog att bli jobbigt för en sockerjunkie som mig,hehe.

Men annars kommer jag aldrig att få på mig mina gamla jeans igen*s*

Nu vaknade Philip, så nu är det amningsdax...

Trevlig helg på er allihop!

Återkommer då tillfälle ges / S

Ovido - Quiz & Flashcards