Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Sara - 2 augusti 2009 21:39


Resten av denna söndag har sett ut ungefär så här:


* åt lunch hemma

* åkte ner på stan. Tröjan som jag ville ha, och äntligen

  hade bestämmt mig för att köpa, var slut!! crap!!

* tog en mjukglass på Mc.D

* for vidare till MediaMark där C lämnade in sin mobil

* åkte till Matfors för att hämta min gamla mobil, vattna

  lite och hämta fisk

* lagade middag. Smörstekt sej...Gott gott.

* Micke kom hit och spelade lite ps3 och gosade m. Emmy =)

* även Katrin var förbi en sväng


en av aktiviteterna som jag och E roade oss med imorse


i Matfors, m. halsbandet hon fick av pappa Christian idag =)


mys i soffan ikväll...

*

*


Nu sover Emmy, och jag ska göra ännu ett försök att komma i säng

i halvskaplig tid...Har inte lyckats en enda gång tidigare, men man

kan ju försöka =P

Imorgon måste vi avboka tiden på Bilbolaget, kolla upp hur det

blir m. föräldrapenningen, skicka in en bild på Emlan till tidningen mm.

Ja..det är ett mycket spännande liv man har just nu, hehe. /S


Av Sara - 2 augusti 2009 10:29


* uppstigning kl. 7

* frukost och mys m. Emlan <3

* halsbränna

* huvudvärk

* ska duscha

* ev. en sväng till stan och Birsta

  (C kanske måste lämna in sin mobil som krånglar)

* hoppas på bättre tider =P


Åter ikväll /S

Ovido - Quiz & Flashcards