Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Sara - 12 augusti 2009 18:10


-Tack för alla kommentarer =)

*

*

Nu har vi varit på Förlossningen igen och gjort ännu

en ctg-kurva. Bebis mår bra, men jag har inte så täta värkar

att jag behövde stanna. De kommer oregelbundet och inte

så tätt...men ont börjar dom iaf göra =P

Fick med mig värktabletter hem och ska försöka sova efter

middagen. Om jag inte kan sova ska jag åka tillbaka och få

en sovdos eftersom jag ska vara redo för igånsättning imorgon-

bitti, om inget händer under natten. Så förhoppningsvis blir det

bebis imorgon! Lite nervöst...Har funderat på om jag gjorde fel som

inte bad om att få snittas...Men hittills är detta bland det häftigaste

jag varit med om =) Får dock se hur jag känner efter morgondagens

smärtsamma upplevelse, haha.


Saknar Emmy <3


later......

Av Sara - 12 augusti 2009 08:15



Vaknade kl. 01.40 inatt av att vattnet gick.

Väckte Christian som hjälpte mig att ta mig upp

utan att orsaka vattenskada på sängen,hehe.

Sedan ringde jag förlossningen och fick komma upp

och göra en ctg-kurva. Allt såg bra ut, och vi fick åka

hem och invänta starkare och mer regelbundna värkar.

Har bara sovit ett par timmar nu på morgonen.

Vaknade av att jag hade ont, plus att det rinner vatten hela tiden...

Ingen outhärdlig smärta ännu iaf. Ska vara tillbaka på sjukhuset

kl. 15, om det inte händer nått tidigare.

Känns lite overkligt nu då det väl börjar hända saker.

Hoppas bara att bebis mår bra nu och att jag klarar av allt

trots min enorma rädsla för allt vad nålar och smärta heter =P


Återkommer /S

Ovido - Quiz & Flashcards