Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

skönt!

Av Sara - 30 januari 2010 14:57



Nytränad och nöjd =)


*

*

Annars då?? Njae...de flesta dagar är varandra lik härhemma.

Ingen direkt skillnad på vardag och helg. Men det har väl sin

charm det med. Om nått år kommer man väl att längta tillbaka

till  lugnet..;vardag utan stress och bara en massa "hemmamys".=)


Ikväll hoppas jag på att vi kan kolla på nån film.

Kanske borde åka iväg och köpa lite grönsaker och dip?!

Ja, det vore ju faktiskt gott-

Vad gör ni småbarnsföräldrar(ja Ni andra också

för den delen) på helgerna? Jag själv känner att jag saknar både

fantasi och inspiration just nu...


(haha..hittade en rolig smiley i smileys-menyn nu

  ...Klockrent: jag då jag blir förbannad,

eller hur Christian?! *s*)


*

*

Ska lägga upp några nya bilder ikväll kanske.

Återkommer...../S

 
 
jess

jess

30 januari 2010 18:50

haha vi saknar också motivation och energi till att göra någonting vettigt så vi titta på film hela helgerna haha

http://www.theshedevil.blogg.se

 
Ingen bild

Kerstin

30 januari 2010 23:39

De vore jättekul om Du kom till Mogatan till Brorsan o Bodil 21/ 2 o va med på Mary Kay-partyt, med skönhetsprodukter o smink. Hör av dej snarast om du inte vill va med, då bjuder jag en annan kompis. Men hoppas att Du vill/ kan komma!
// Ha en bra helg!
Kerstin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards