Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Sara - 8 juni 2008 21:47



Efter att ha ätit en massa onyttigheter

hela denna vecka, ska jag:


Komma ihåg att dricka mycket vatten,

äta på hyfsat regelbundna tider, äta BRA mat...

Tror den planen(som så många gånger förr)

kommer att gå käpprätt åt ******

då jag börjar jobba natt...Men det kan ju

vara värt ett försök. Speciellt då jag efter

gårdagens frosseri, fick dras med illamående

och magkramper hela kvällen =/

....jaja, nog om detta!


Nu i veckan ska jag fixa lite...städa lite etc. innan

jag börjar jobba. Men annars ska jag bara försöka

passa på att njuta av mina lediga dagar, tills det

är dax att komma ut i arbetslivet igen..hehe.

Nä nu ska jag ringa L.


Hejdå.

Av Sara - 8 juni 2008 14:29



Tack för kommentarerna: IdaB, Maijsan & Malin! =)


Ja min blogg är numera väldig sommrig. =)

Helgen har varit mycket angenäm. Var till Erikslund/Ånge igår.

Grillade och körde mammas cab! =))

Idag fick vi en överraskning..Kanske världens bästa!!

*hemlis än så länge* Och nu är vi i Matfors.


Imorgon händer det förhoppningsvis nått riktigt roligt.

På tisdag måste jag till FK med mitt sommarschema,

där det tillkommit några dagar. Bra.

Sedan ska vi köpa en tält-/rese-säng också. Så jag kan sova i

Emmys tilltänkta rum nu då jag ska jobba natt. Blir

nog också bra. Jag stör inte Emmy och C då jag kommer

hem på morgonen, och jag får sova ostört under dagen!

Och på torsdag börjar jag ju faktiskt att jobba.


Just nu håller C på att greja ute på gården här, tillsammans

med Tommy. Emlan badar med farmor.

Och jag och C ska snart sätta igång med att storstäda och tvätta

vår lilla bil...


later.../S





Ovido - Quiz & Flashcards