Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Sara - 12 juni 2008 16:02



Fick sova ända tills strax före 11.

Snäll och förstående sambo man har =)


Sedan for vi på Etage och käkade lunch,

samt köpte med oss matlådor(bra för C att

kunna plocka fram då jag ska jobba natt/sover

på dagarna,i sommar.


Efter det,åkte vi på Skopunkten och fyndade

1 par skor till C och två par till mig!

Och sedan blev det lite inköp på IcaMaxi också förstås.


Nu sitter jag och räknar ner tills det är dax att börja jobba.

Ska vila nån timme innan, har jag tänkt.

M skulle köpa en FaceMist åt mig idag, eftersom

hon ändå skulle på stan. Bra, så slipper jag åka in

bara för att hamna mitt i studentfirandet/kaoset!


TONY: Vad glad jag blev över din kommentar! =)

           Ja, klart du ska komma och hälsa på!

           Vi måste höras nått...*L*


..............


Ovido - Quiz & Flashcards