Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Sara - 9 juni 2008 20:03


........

Idag: Kuskat runt mellan olika bilfirmor hela dagen.

Imorgon: till Erikslund/Ånge, till Timrå. Tvätta(?)Boka NY tvättid!

Onsdag: till Birsta(köpa resesäng etc.), träffa Lina(förhoppningsvis)

Torsdag: sova,till FK, sedan jobba 21-07

Fredag: slutar 07.00..sova...städa

Lördag: ??

Söndag: jobbar 21-07


...


Nu är vi iaf. ägare till en Volvo V50! (En -05a, 2,4l, 170hk.)

Och lilla Renault-bilen är ett minne blott. Härligt!

Imorgon ska vi hämta vinterdäcken och lämna dem

på Careta.


Nä..nu ska jag slösurfa lite innan jag tar ett bad.

Hejdååå...=)






Av Sara - 9 juni 2008 08:56



Ja....önskar att man kunde få sova

tills det är dax att börja jobba.

Eller iaf. få sova ut riktigt nån dag

innan...

Emmy vaknade pigg och glad imorse iaf =P


Nä..nu ska jag ta mig samman.

Dricka min fjärde kopp kaffe för dagen.

Och ringa ett samtal.

Och förhoppningsvis sedan göra mig iordning

för att åka till Härnösand...


Återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards