Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Sara - 27 juni 2008 21:45



Fy f*n vad länge jag sov idag! Måste ha varit

välbehövligt iallafall.

Nu är jag nybadad och rätt pigg...Och snart redo att lägga mig igen *s* .

Verkar inte bli nån film ikväll.


Imorgon ska C kolla på/köpa en ny tv.

Sedan måste vi handla hem lite mat också.

Inget annat planerat...Är öppen för förslag =)


Måste bara säga att jag äntligen är nöjd med min blogg...

Färgerna etc. Alltid något..hehe.

Jaha men...Trevlig helg på Er då! /S

Av Sara - 27 juni 2008 06:27



Nu får jag strax åka hem och sova.

Ska bli hyfsat skönt. Natten har varit relativt lugn iaf.


Vet inte riktigt vad vi ska hitta på senare idag. Jag ska nog

sova tills 12...Måste lägga in räkningarna och betala dem idag.

Får se om man har några kronor över, så kanske man kan köpa sig

nått fiiiint *s* Och handla mat förstås! =)

Ska försöka få C att se TheRing 2 med mig ikväll också..hehe.

Skönt med "ledig helg". Börjar ju inte förrän kl. 21 på söndagkväll.


Nu: en kopp kaffe innan jag lämnar ifrån mig larm och nycklar.



/S



Av Sara - 27 juni 2008 00:00



Är detta lugnet före stormen??

Ska iaf. fixa klart m. tvätten nu, samt skura golvet

i köket...och sedan hoppas på en fortsatt lugn natt.


Låg kvar i sängen tills kl. 15.30 idag. Skönt! Min mamma

hade tagit med Emmy på en promenad efter lunch och

C var och grejade i Mickes lägenhet. Han köpte med sig pizza hem =)

Efter mat och en dusch, och en massa gos med Emlan var det

dax att bege sig till jobbet igen.


Jag vill shoppa!! C kanske ska köpa en tv i helgen, och då ska jag få

beställa nya jeans---Nån rättvisa ska det ju vara!  ;)

Men efter det ska vi nog ta det lugnt med shoppingen..Måste

ju fixa lägenheten sedan också...*L*


Nu ska jag återgå till arbetet. 3 timmar avklarade nu. 7 to go!

/S


Ovido - Quiz & Flashcards