Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Sara - 11 juni 2008 23:03



Ja...du har så rätt! Man blir aldrig nöjd ;)

Haha...nu blev han nog glad att han fick lite medhåll

ang. maten..*s* Nä, men jag fattar ju vad han/Ni menar.

Och jag vet ju själv hur och vad jag BORDE äta.


**************************************************
***


Nu har jag badat och gjort en hårinpackning. Skönt.

Borde fila ner naglarna också(får ju inte ha långa naglar

på jobbet) men det är så trist, att jag sparar det tills imorgon.

Ska försöka vara uppe ett tag till, och vända lite på dygnet.

Får se hur det går...Kvällstrött som man är numera.


Ja...Det blev några inlägg ikväll. hehe

Men nu ska jag faktiskt ge mig för idag.

Jo..jag lovar.

/S

Av Sara - 11 juni 2008 21:59




* en FaceMist från MakeUpStore

* ett fin linne eller topp till min nyinköpta,svarta kjol

* ett par byxor att ha på jobbet


* att boka ny tvättid

* att släpa mig bort till FK m. schemat

* en ny mobil, då min är totalt värdelös(hänger sig etc.)


.....och mycket mer, förstås =P

Bara så Ni vet! *s*

Jaha..Är fortfarande ensam. Börjar bli lite sugen på ostbågar

och Cola..Kanske en av de bästa kombinationerna Snacks/läsk! hehe.

Men då kanske C skäller på mig sedan, då jag ätit dåligt idag.

Det är som vanligt. Är inte alls sugen på mat...Tar liksom emot.

Medan jag obehindrat kan proppa i mig allt från wienerbröd

till chips och sånt! Why?? Inte särskilt bra iaf...


Nä nu kom HAN visst hem =))

Måste avsluta

Hejdå!


...............................................


Maijsan: Ja, samma här. Är också uppvuxen med Volvo =)


...............................................

Av Sara - 11 juni 2008 21:33



Tänkte precis skriva att C dröjde,

då jag fick en kommentar från M

att han kommer snart =P


Sitter här och slösurfar, och ser framemot ett

bad sedan. Imorgon ska jag nog städa lite,

men annars bara ta det lugnt.

Börjar jobba kl. 21.

Lär ju blogga under natten då, om jag har tid. ;)


Här kommer bilder på vår nya bil iaf :





.........

Av Sara - 11 juni 2008 20:22



Ja, det var den onsdagen det!


Har hunnit med rätt mycket idag, bl.a köpt

den där sängen jag surrat om. Billigt och bra

på Ikea. Min mamma har varit barnvakt åt

Emmy idag. Och jag och C har åter igen varit

ute i Birsta och uträttat ärenden.


Jag har nyss nattat Emlan, och C är kvar hos

M & R, och hjälper dem att lägga golv.

Hoppas han kommer hem snart =)


Idag ringde dom från dagiset vi sökt till Emmy.

Och hon ska få börja där den 10 september!

På tisdag nästa vecka är det föräldramöte kl. 18.

Huuu...vill inte alls lämna min lillplutta på dagis..hehe.

Men det kommer säkert att gå bra..och så är det ju nyttigt

och utvecklande för henne att få träffa andra barn, leka etc..


Nä...nu ska jag läsa lite andra bloggar

innan jag ger upp för idag.

Hejdå.





Ovido - Quiz & Flashcards