Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Sara - 29 juni 2008 23:41



Åter på jobbet. Jobbar med några jag känner ikväll/natt,

så det är kul. =) Innan jag åkte käkade vi fläskfilé och potatisgratäng.

Blev till och med över, så det får bli det till lunch imorgon också,hehe.


Har räknat ut att jag jobbar 60 timmar denna vecka. 6 nätter alltså..

sön.-ons.morgon Plus fre.-mån.morgon, tror jag det var.

Men sedan är jag ledig några dagar.Ska bli skönt!

Och jeansen jag beställde är förhoppningsvis påväg.

Jag hoppas verkligen att dom passar, och att det inte blir allt för

dyrt ;) Räkningarna är iaf. betalda. Blev en del denna månad pga

flytten. Sedan har jag beställt kläder till Emmy också, som hon ska

få på sin ettårsdag. "Laban"-kläder =)


Gårdagen var jättemysig iaf. Blev en halv film(den var RIKTIGT dålig),

chips och kvalitetstid m. C. Helt perfekt!


jeansen,som jag har beställt:

    





Ovido - Quiz & Flashcards